الاثنين، 5 أكتوبر 2009

ليه عملنا تهيس متجوزين...


يوم السبت اللى فات كنت انا وعمرو على قهوة البورصة اللى فى وسط البلد ..ومعانا رين بنتا طبعا
المهم ما طولش عليكم اتفقنا اننا نعمل سوا حاجة جديدة تخلصنا شوية من الحاجات المملة وى الرخمة الكتير اللى بقت فى الحياة
فقررنا نعمل مدونة جديدة اسمها ..تهيس متجوزين ونتكلم فيها احنا الاتنين معاكم ونضحك سواعلى الحاجات اللى مش عجبانة
وطبعا دى كتير اووووووى
سوما

هناك 7 تعليقات:

  1. جامدة قوي الفكرة دي

    استمرواااا :)

    ردحذف
  2. تشكر يا عم هاملت ومستنين تهيسك معانا

    ردحذف
  3. غير معرف1:00 م

    انا عايز اعرف ايه اللى جاب البحر جنب القلعة ياريت حد يرد عليا من الاخوة المهيسين

    ردحذف
  4. غير معرف9:00 ص

    فكرة بااااااااااااااااااااااردة موووووووووووووووووووووت

    ردحذف
  5. غير معرف12:41 ص

    فكره جميله جدا وانا من النهارده معاكم

    ردحذف
  6. غير معرف8:50 م

    atom.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=100

    ردحذف
  7. غير معرف1:12 ص

    اه تهييس متجوزين وتهميش متجوزين كله واحد صح .....
    علي العموم انا معاكم

    ردحذف

الاكثر مشاهدة