
يوم السبت اللى فات كنت انا وعمرو على قهوة البورصة اللى فى وسط البلد ..ومعانا رين بنتا طبعا
المهم ما طولش عليكم اتفقنا اننا نعمل سوا حاجة جديدة تخلصنا شوية من الحاجات المملة وى الرخمة الكتير اللى بقت فى الحياة
فقررنا نعمل مدونة جديدة اسمها ..تهيس متجوزين ونتكلم فيها احنا الاتنين معاكم ونضحك سواعلى الحاجات اللى مش عجبانة
وطبعا دى كتير اووووووى
سوما
المهم ما طولش عليكم اتفقنا اننا نعمل سوا حاجة جديدة تخلصنا شوية من الحاجات المملة وى الرخمة الكتير اللى بقت فى الحياة
فقررنا نعمل مدونة جديدة اسمها ..تهيس متجوزين ونتكلم فيها احنا الاتنين معاكم ونضحك سواعلى الحاجات اللى مش عجبانة
وطبعا دى كتير اووووووى
سوما
جامدة قوي الفكرة دي
ردحذفاستمرواااا :)
تشكر يا عم هاملت ومستنين تهيسك معانا
ردحذفانا عايز اعرف ايه اللى جاب البحر جنب القلعة ياريت حد يرد عليا من الاخوة المهيسين
ردحذففكرة بااااااااااااااااااااااردة موووووووووووووووووووووت
ردحذففكره جميله جدا وانا من النهارده معاكم
ردحذفatom.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=100
ردحذفاه تهييس متجوزين وتهميش متجوزين كله واحد صح .....
ردحذفعلي العموم انا معاكم